vrijdag 24 januari 2014

Glossybox januari 2014 Fresh Start



januari 2014 Fresh Glossy Start



De eerste editie Glossybox van 2014 komt in een zacht glanzend roze box. Hij voelt licht aan ik ben benieuwd, kijken jullie mee?

Absolute Cleaning tissue

Een frisse start begint met reinigen.

Wat is het:

Cleaning tissues op waterbasis en gemaakt met natuurlijke extracten en vitamine C.

Wat doet het:

het verwijdert make-up inclusief mascara en eyeliner. Claimt het verfrissen en hydrateren van de huid.

Wat vind ik ervan:

Thuis gebruik ik liever reinigingsmilk om make up te verwijderen. Daarna reinig ik mijn huid met een fashwash en water. Voor in de weekendtas vind ik deze wel weer handig.

Karmameju: Konjac Sponge

Wat is het:

Voor diepere reiniging, exfoliëren en zuiveren van de huid.
Natural Konjac sponzen zijn gemaakt van ruwe zijde vezels uit de wortel van de Amorphophallus Konjac plant.

Wat doet het:

Doordat de sponge gemaakt is van zijde is deze vriendelijk bij het exfolieren van de huid. Exfolieren stimuleert de bloedsomloop, reinigt grondig de huid en verwijdert de dode huidcellen van de opperhuid.

Wat vind ik ervan:

Het is een sponsje dat je eerst nat moet maken. Met een lichte druk zachtjes circulerend mijn huid gereinigd. Mijn huid voelt super zacht aan. Na de massage met de sponge merk ik dat de verzorgingscrème snel intrekt. Ik ben blij met de sponge.

Missha: Super Aqua Cell Renew Snall Hydro Gel Mask

Na het reinigen en exfolieren is niets zo doeltreffend als een goed, voedend en helend masker.

Wat is het:

Een helend, hydraterend, en kalmerend masker op basis van slakkenslijm.

Wat doet het: Slakkenslijm bevat eiwitten , Glycolzuur en Elastine. Slakken hebben deze stoffen nodig om te herstellen als hun schild beschadigt of breekt. In 2008 werd naar aanleiding van een wetenschappelijk onderzoek Skin Farmacologie en Fysiologie Slakkenslijm een ware Hype. Uit het onderzoek blijkt dat slakkenslijm-serum helpt/werkt tegen bepaalde huidaandoeningen. O.a. tegen acné , om acnelittekens te vervagen en huidverslapping tegen te gaan.

Wat vind ik er van:

De naam slakkenslijm of het idee dit op mijn huid te smeren klinkt niet zo heel aantrekkelijk. Mijn ervaring met slakkenslijm producten is dat het mijn huid egaliseert en folieerde. Na gebruik van dit masker zie ik dat mijn huid egaal is, ietsje strak is getrokken waardoor de poriën stukken minder zichtbaar zijn. Een mooi masker dus!

Benefit Cosmetics, The POREfessional.

Wat is het:

Het is een doorzichtige balsem die je kunt toepassen onder of over make-up.

Wat doet het:

Wordt verondersteld de zichtbaarheid van poriën en fijne lijntjes te minimaliseren.

Wat vind ik ervan:

Mijn huid trekt samen, wordt glad, jeukt en het voelt droog aan . De crème Porefessional bevat Dimeticon ( tweede ingrediënt in De Porefessional ) wat betekent dat het een hoge concentratie Silicone bevat. Ik hou niet van Silicone op mijn huid, omdat al na een uur mijn huid als reactie op de silicone, talg aanmaakt en mijn huid vet wordt. Daardoor juist wel vergrote porien. Tip: , maak je huid eerst licht-vochtig alvorens je de crème aanbrengt. De silicone sluit het vocht in waardoor je huid niet strak aanvoelt.

Beauty Bird Fly High Foot Gel 

Hebben wij meerdere malen als inhoud in de Boxen mogen testen.

Wat is het

Een voetverzorging -gel met ingrediënten als menthol, kamfer en eucalyptusolie. Wat doet het: De gel revitaliseerd en koelt gestreste voeten Ideaal na een lange wandeling tijdens een citytrip of gewoon als voet- verzorging. Ingrediënten als menthol, kamfer en eucalyptusolie hebben een verfrissend effect. De gel trekt snel in en laat een lekkere geur achter op de voeten. Wat ik er van vind: ik heb eerst mijn voeten gewassen en daarna met olijfolie en zeezout gescrubd, resten olie en zout afgespoeld daarna voet-gel ingemasseerd. Door de ingrediënten is het een ideale verzorging voor de zomermaanden.

Conclusie januari 2014 Box:

Conclusie: Nieuw jaar, fris begin, en een glanzende roze GB . Ik werd niet zo heel enthousiast van deze box. Zoals we hebben gemerkt wordt het steeds moeilijker voor de boxproducenten om luxe en exclusieve brands te mogen promoten via hun Boxen. Enkele Boxproducenten zijn daarom opgehouden te bestaan. Toch blijft GB als enige van de eerste generatie boxen dapper en mooi overeind. Wel met meer massproducten en samples in de box. Dat is eens anders geweest. Wat ik merk is dat ze er hard aan werken om hun abonnee's tevreden te stellen door toch iedere maand een luxe of nieuw product in de box te voegen. Deze keer de musthave Karmameju sponge en de sample van Benefit "Poresessional" Benefit is een geliefd merk binnen de GS groepen, ik ben blij met de Karmameju

Deze Box geef ik een 7 en + voor de luxe uitvoering van de roze glanzend Box.

Lucé Monita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wil je reageren? heb je een tip? Leuk!, als je een reactie plaatst.
Alvast bedankt Monita

GS Nieuwste berichten.