woensdag 13 mei 2015

April 2015 Deautybox review



April Deautybox

De tweede Deautybox is wederom een mooie box met een voor mij luxe uitstraling. De producten komen in een zwarte mat-glanzende box. De producten zijn daarin nog apart ingepakt in een lief 100% katoenen knapzakje. Knap is ook de gevarieerde inhoud van de box, waaronder nieuwe merken die ik nog niet kende.

april 2015 deautybox

Dit is een van de redenen waarom ik de beauty-boxen leuk vind, het is voor mij, kennismaken met nieuwe merken en luxeproducten. Deautybox voldoet hier vind ik ruimschoots aan. Ik merk aan de inhoud van de box dat de Deauty-producenten met plezier, kennis en passie zorgvuldig de inhoud bepalen. De mooie producten van april zijn op elkaar afgestemd. Een verbeter punt voor de volgende keer is, een mooie geur erbij in de box. Deze box mij maakt blij en nieuwsgierig naar de volgende. Van de weinige maandelijkse boxen die overgebleven zijn, vind ik deze een box om van te en van te houden.

Van Prettybox naar Deautybox

Eens waren er 3 mooie maandelijkse beautyboxen. Het ging ze goed en zij werden meestal enthousiaste ontvangen. Alle drie de boxen waren beautys, ieder op haar eigen unieke manier. Trulyyours was de box voor de sophisticated beauty-junkie, Glossybox voor het middenklasse meisje en Beautybox voor het klassieke type. Trulyyours is gestopt, maar de Beautybox staat nog steeds sterk overeind. De Glossybox was al eerder overgenomen door Prettybox die nu weer overgenomen is door, DeautyBox

Deauty staat voor Discover Beauty, het concept is om elke maand abonnee's te verassen met een selectie van minstens 5 onverwachte, soms gewaagde maar altijd geslaagde cosmetica producten. Daarnaast beloven zij regelmatig tips en trucks te geven om van te stralen.

De eerste Deautybox is binnen en wat een Dbox is het, hij is verrassend en mooi gevuld. Ik had zowaar een Truly yours gevoel bij deze box. De producten zijn een afwisseling van nieuwe merken , mass-producten en luxe producten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wil je reageren? heb je een tip? Leuk!, als je een reactie plaatst.
Alvast bedankt Monita

GS Nieuwste berichten.